گرفتن گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت سربازی !
نوشته شده توسط : همراه رانندگی

رئیس پلیس راهور گفت: قانون اخذ گواهینامه بدون داشتن کارت پایان خدمت و معافیت تا اخر سال اجرایی می شود

.

به گزارش گواهینامه 95،سردار تقی مهری روز چهارشنبه در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور در جمع خبرنگاران در مورد دریافت گواهینامه بدون نیاز به داشتن کارت پیان خدمت،اظهار داشت: مجلس قانونی را تصویب کرد که براساس ان برای دریافت کارت پایان خدمت نیازی به کارت معافیت و پایان خدمت ندارد. براین اساس افراد می توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته این قانون به دلیل اجرای قانون خرید غیبت سربازی به تعویق افتاده و تاکنون اجرایی نشده است. این قانون نیاز به دستورالعمل های خود دارد. ضمن اینکه یکی از موانع این طرح سربازان فراری و غایب هستند. در صورت رفع این موانع این قانون به زودی اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور تاکید گرد: تلاش می کنیم تمام موانع این قانون امسال رفع شود تا بتوانیم ان را اجرایی کنیم.

مهری در مورد معاینه فنی موتور سیکلت ها گفت:تمام وسایل نقلیه موتوری باید معاینه فنی داشته باشند. راکبان موتور سیکلت ها نیز با راه اندازی مراکز معاینه فنی مخصوص،باید به این مراکز مراجعه و برای وسیله خود معاینه فنی بگیرند.

مهری در مراسم امروز اظهار کرد: پلاک های جدید برای ساماندهی تمام دستگاه‌هایی که دارای پلاک هستند طراحی شده است تا پلاک این خودروها به صورت ملی تعریف شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام خودروهایی که در کشور تردد می کنند حتی خودروهای نیروهای مسلح صاحب پلاک ملی می شوند که این اقدام در حال انجام است و در این راستا اولین یگانی که در این زمینه گام برداشته است ،نیروی انتظامی است.

مهری اضافه کرد: فونت این پلاک ها با فونت پلاک ملی همخوانی دارد و با هدف یکسان سازی پلاک های سیاسی، دیپلماتیک، شخصی و عمومی انجام شده است؛ ضمن اینکه بتدریج به سمت ساماندهی پلاک هایی می رویم تا بتوانیم در رفت و آمدها و تردد آنها به صورت سیستمی به کنترل آنها بپردازیم.



دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی]]>



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: